انواع پروتز سینه

8942e4e3 7f16 40aa ad6d fcc030d30d65 انواع پروتز سینه

پروتزهای سینه یکی از راه‌حل‌های مهم و حیاتی برای افرادی هستند که به دلایل مختلفی از از دست دادن یا نقصان سینه رنج می‌برند. این انواع پروتز سینه با توجه به نیازهای فردی و تفاوت‌های جسمی، به صورت متنوع و با استفاده از مواد مختلفی تولید می‌شوند. از پروتزهای سیلیکونی گرفته تا پروتزهای بافتی یا قابل شخصی‌سازی، این انواع پروتزها باعث افزایش اعتماد به نفس و بهبود کیفیت زندگی افراد متاثر می‌شوند. مهمترین نقطه در انتخاب پروتز مناسب، تطابق با نیازهای شخصی و احترام به تصویر بدنی فرد است.

انواع مختلف پروتز سینه امروزه چیست؟

پروتزهای سیلیکونی بیشترین استفاده را دارند (90 درصد). ثابت شده است که سیلیکون ایمن ترین ماده است و بافت آن نرم و شبیه به سینه های معمولی است. پروتز های سالین این مزیت را دارند که در صورت پاره شدن پروتز، مواد دوباره جذب شوند. با این حال، آنها می توانند باد شوند، معمولاً در لمس سخت تر هستند و به تغییرات دما واکنش نشان می دهند.

ژل سیلیکون چه نقشی در پروتز سینه دارد؟

در حال حاضر، تمام ژل‌ها جهت جلوگیری از جابجایی در صورت شکستگی که قابلیت انطباق مختلفی را دارند، مهارت‌های گره‌داری را دارند. این مهارت‌ها می‌توانند در سه دسته کم، متوسط و بالا یا پایدار تنظیم شوند. هر چه میزان کمیت مهارت کاهش یابد، ژل نرم‌تر و کم‌پایدارتر خواهد بود. هر چه مهارت بیشتر و ژل سفت‌تر باشد، احتمال تغییر شکل و نشت در صورت شکستگی کاهش می‌یابد، اما این نوع پروتزها نیازمند برش‌های جراحی بزرگ‌تری هستند که اثرات جاری به جا می‌گذارد.

“آیا در حال انتخاب سایز پروتز سینه هستید؟ با مطالعه مقاله جامع دکتر ایزدپناه درباره انتخاب صحیح اندازه پروتز سینه، راهنمایی دقیقتری برای تصمیم‌گیری بهتر در خرید و انتخاب مناسب خود داشته باشید. برای دسترسی به این مقاله مفید و درک عمیق‌تر از موضوع، به سایت دکتر ایزدپناه مراجعه کنید و از تجربیات ایشان برای انتخاب بهتر سایز پروتز سینه خود بهره‌مند شوید.”

27d1adbf a840 46c1 9fbc 5353a169d56a انواع پروتز سینه

از نظر شکل چه گزینه هایی دارم؟

شکل پروتزها مورد استفاده بر اساس نتیجه مطلوب و آناتومی هر بیمار تنظیم می‌شود:

گرد: این پروتزها بیشترین استفاده را دارند. برای هر حجم، پروفایل‌های مختلفی وجود دارد: کم، متوسط، بالا و اولترا-بالا. هر چه پروژکشن (ارتفاع) بیشتر باشد، قطر پروتز کوچک‌تر خواهد بود. این پروتزها راحت‌تر وارد می‌شوند و مشکلات چرخشی ندارند.

بیشتر بخوانید:  نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

آناتومیک: این پروتزها شکل بیضوی یا به شکل قطره آب دارند. سه بعد طول، عرض و ارتفاع (پروژکشن) در نظر گرفته می‌شود. گفته می‌شود این پروتزها به دلیل طبیعی‌تر به نظر رسیدن، در حال رشد در میان بیماران هستند. با این حال، طراحی باید دقیق‌تر باشد و مراقبت‌های پساعملی پیچیده‌تر است، زیرا این روتزها با خطر چرخش همراه هستند که ممکن است نتیجه را مشوش کند.

هنگام روتزهاچه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟

نکات مهم زیادی وجود دارد که باید قبل از انجام جراحی پروتزها از طریق پروتز به خاطر داشته باشید که شامل انتظارات شخصی و دلایل انجام این روش می شود:

  • پروتزهای سینه مدت زمان محدودی به مدت عمر کارایی نخواهند داشت و نیاز به تعویض دارند.
  • با گذر زمان، ریسک ابتلا به مشکلات افزایش می‌یابد و نیاز به جراحی دوباره پیش می‌آید.
  • مشکلات محلی و عوارض متداول شامل: انقباض کپسول، عملیات بازبینی، شکست یا تغییر در پروتز هستند. مشکلات دیگر شامل چینش پروتز، جوش، عدم تقارن، درد و عفونت می‌شوند.
  • تغییرات زیادی که پس از پروتزهای سینه اتفاق می‌افتد، ممکن است زیبایی را تغییر دهد و قابل برگشت باشد.
  • اگر پروتزهای سینه بدون تعویض برداشته شوند، تغییرات و تشویشات در سینه‌های طبیعی ایجاد می‌شود.
  • اگر پروتزها نصب شوند، سینه‌ها باید تا پایان عمر نظارت شوند. اسکن فوق‌صوتی باید هر چند سال یکبار انجام شود و در صورت شک یاقترانداز، بررسی ام‌آرای ای ار آی لازم است.
  • در صورت داشتن پروتزهای سینه ، ریسک بسیار کمی برای ابتلا به سرطان نادر سینه به نام لنفومای سلول بزرگ آناپلاستیک (ALCL) یا سرطان سلول بزرگ مرکزی (SCC) در اطراف پروتزهای سینه وجود دارد. این ممکن است به درمان خاصی نیاز داشته باشد.

انتخاب پروتز مناسب برای شما

در حالی که این انتخاب ها ممکن است طاقت فرسا به نظر برسند، اما مزایا و معایب مشخصی دارند. اگر ایده روشنی از اهداف بزرگ کردن سینه خود دارید، احتمالاً پروتزی پیدا خواهید کرد که برای شما مناسب باشد. در پایان روز، پروتزهایی که می روید باید کاملاً بر اساس ترجیحات شخصی شما و توصیه های جراح زیبایی شما باشد.

بیشتر بخوانید:  پرواز “مرد آهنی واقعی” با جت‌پک

شما باید پروتز سینه سالین انتخاب کنید اگر….

پروتزهای سالین از پوسته های سیلیکونی پر شده با محلول سالین استریل تشکیل شده اند. آنها 44٪ از کل پروتز های سینه را تشکیل می دهند و آنها را به یک انتخاب محبوب تبدیل می کنند. پروتز های سالین بیشتر به دلیل گرد بودنشان شناخته می شوند. زنانی که خواهان ظاهری جسورتر و برجسته تر هستند ممکن است از این پروتز ها قدردانی کنند، اما آنهایی که به دنبال ظاهری طبیعی تر هستند ممکن است به جای دیگری نگاه کنند.

به غیر از شکل، پروتز‌های سالین برای جراحی‌های اصلاحی و بدون اسکار مناسب‌تر هستند. به عنوان مثال، برش مورد نیاز برای پروتز های سالین کوچکتر از برش پروتز های سیلیکونی است. علاوه بر این، پارگی در پروتز سالین به طور کلی کمتر از پارگی در یک پروتز دیگر نگران کننده است. به این دلیل که بدن می تواند به راحتی و با خیال راحت محلول نمکی استریل را جذب کند. همه این نکات باعث می شود پروتز های سالین انتخابی مطمئن برای بزرگ کردن سینه باشند.

پروتز های سالین بهترین انتخاب برای خانم هایی است که می خواهند عوارض پزشکی را به قیمت ظاهری ارگانیک تر به حداقل برسانند.

آیا دوست دارید از مزایای لیزر برای حذف موهای پا بهره‌مند شوید؟ مقاله جدید درباره لیزر موهای پا را بررسی کرده است. با کلیک بر روی لینک زیر، اطلاعات بیشتری را در سایت لیزر مروارید بخوانید و به روشنایی و زیبایی پوست پاهای خود دست یابید.

شما باید از پروتز سینه سیلیکونی استفاده کنید اگر…

پروتز های سیلیکونی مستلزم پر کردن پوسته های سیلیکونی با ژل سیلیکون است. این پروتز‌ها به خاطر شکل قطره‌ای که شبیه سینه‌های واقعی است و بافت نرم آن‌ها که شبیه بافت سینه واقعی است، مشهور هستند. پروتز های سیلیکونی همچنین به دلیل سبک بودنشان شناخته می شوند که آنها را به گزینه ای هوشمندانه برای خانم های فعال تبدیل می کند.

پروتز های سیلیکونی دارای اشکالات کمی هستند، اما دو مورد قابل توجه هستند. اولاً، آنها گرانتر از پروتز های سالین هستند. دوم، پارگی های یک پروتز سیلیکونی می تواند به راحتی برای سال ها ناشناخته بماند. در حالی که ژل سیلیکونی به طور کلی بی ضرر است، اما نشت ژل سیلیکونی همچنان می تواند منجر به درد و بی حسی سینه و همچنین عواقب زیبایی مانند ناهمواری سینه ها شود.

بیشتر بخوانید:  خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

خانم هایی که می خواهند سینه هایشان تا حد امکان طبیعی به نظر برسد باید کاشت سیلیکونی را انتخاب کنند.

پروتز برای هر زنی

بهترین پروتز سینه برای شما بستگی به چیزی دارد که برای شما ارزش بیشتری قائل هستید. یک قانون سرانگشتی:

  • اگر می خواهید خطر عوارض پزشکی را کاهش دهید، به سراغ پروتز های سالین بروید.
  • اگر به ظاهر طبیعی بیش از همه اهمیت می دهید، به سراغ پروتز های سیلیکونی بروید.
  • اگر می خواهید حجم نمکی با شکل طبیعی و احساس سیلیکون داشته باشید، به سراغ کاشت خرس لثه بروید.
  • اگر علاوه بر بزرگ کردن سینه به لیپوساکشن نیز فکر می کنید، به سراغ پیوند چربی بروید.

91996f1f 46bb 4ff3 91ad 971bf614b3a0 انواع پروتز سینه

جمع بندی

انواع پروتز سینه متنوعی وجود دارند که هرکدام ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند. پروتزهای سیلیکونی گزینه‌ای محبوب هستند، زیرا بافت طبیعی سینه را شبیه‌سازی می‌کنند و حس نرمی به بیمار ارائه می‌دهند. پروتزهای سالین نیز از محلول سالین پر شده‌اند و مزایایی از جمله امکان تنظیم حجم و آسانی در بازبینی‌ها دارند. پروتز‌های آناتومیک یا تخت‌شکل به شکل یک قطره آب یا برگردان سینه طبیعی هستند و به طراحی دقیق‌تر نیاز دارند اما نتیجه نهایی به نظر طبیعی‌تر می‌آید. هر یک از این انواع پروتزها ویژگی‌ها و محدودیت‌های خود را دارند که باید با توجه به نیازها و ترجیحات بیمار در نظر گرفته شوند.

دکتر کامبیز ایزدپناه فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی برای رفاه حال شما عزیزان از روزهای شنبه تا سه شنبه در ساعات کاری 14 الی 17 پاسخگوی شما عزیزان است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع جراحی‌های زیبایی، مقالات سایت را به آدرس www.drkambizizadpanah.net مطالعه نموده و یا نمونه کارهای بیشتری را در پیج اینستاگرام دکتر ایزدپناه مشاهده کنید.

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

پوست های چرب ، به دلیل تشرح بیش از حد چربی توی پوستشون موندگاری خیلی …