معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

%name معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

پوست های چرب ، به دلیل تشرح بیش از حد چربی توی پوستشون موندگاری خیلی کمتری در میکاپشون هست برای همین نیاز به محصولی هست که این موندگاری رو بالا ببره، ترشح چربی رو کنترل کنه و پوست رو در گرم ترین هواهم مات و یکدست نگه داره. خب برای اینکار یکی از بهترین محصولات پودرفیکس هست. پودرفیکس ها میتونن میکاپ رو خیلی خوب نگه دارن فقط باید حواستون باشه که محصولی با کیفیت انتخاب کنید. این پایین میخوام چهارتا از بهترین و با کیفیت ترین پودرفیکس ها که پوست های چرب میتونن ازش استفاده کنند رو معرفی کنم.


پودر فیکس میکاپ فوراور :

%name معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

یکی از بهترین پودرفیکس ها، که پوست رو کاملا یکدست و مات میکنه. این محصول، عیوب پوستی مثل خوط ریز، منافذ و..و رو خیلی خوب محو میکنه. پودر فیکس میکاپ فوراور، خاصیت پخش کنندگی نور رو داره و شما توی هرنوری که قرار بگیرید، پوستتون رو خیلی صاف و یکدست نشون میده.

بیشتر بخوانید:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

پودر فیکس مک :

%name معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

پودر فیکس مک، چربی پوست رو کنترل میکنه و نمیزاره پوست در طول روز برق بیوفته این پودر فیکس، منافذ و خطوط ریز روی پوست رو خیلی خوب محو میکنه. میتونید برای یکدست شدن بافت پوستتون اون رو به تنهایی و روی ضدآفتابتون هم استفاده کنید. پودرفیکس مک، آسیبی به پوست وارد نمیکنه و حتی حساس ترین پوست ها هم میتونن از اون استفاده کنند.


اربن دی کی :

%name معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

پودر فیکس اربن دی کی محصولی گیاهی و به شدت قوی در فیکس کردن میکاپ. این محصول بافت پوست رو کاملا یکدست و مات میکنه و منافذ پوستی رو به هیچ عنوان مسدود نمیکنه. اربن دی کی ، به پوست اجازه ترشح بیش از حد چربی رو نمیده و در طول تایمی که روی پوستتون قرار داره، پوست رو صاف و مات نگه میداره.

بیشتر بخوانید:  کشف سوراخ در اتاق خواب که به مکان عجیبی ختم شد!

پودر فیکس لورا مرسیر:

%name معرفی پودر فیکس برای پوست چرب:

آخرین معرفی از برند لورامرسیر هست. پودر فیکس لورا مرسیر برنده جایزه به عنوان بهترین پودر فیکس شده، فوق العاده سبک با پودرهای نرم و ریز آسیاب شده هست که وقتی ازش استفاده میکنید هیچ گونه ردی از خودش روی میکاپتون باقی نمیزاره. این محصول، روغن و چربی اضافی پوست رو میگیره و جذب میکنه و باعث میشه درخشش پوست در طول روز از بین بره و ایجاد نشه.
ترکیبات موجود در این ، شامل ویتامین E و C میشه دارای پودر محو کننده گیاهی هم هست که پودری ابریشمی آسیاب شده ی گیاهی که ظاهر منافذ رو کاهش میده و باعث میشه چربی اضافی پوست گرفته بشه. لورامرسیر ماندگاری 16 ساعته ای روی پوست داره.

بیشتر بخوانید:  نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

برای اینکه بتونید بهترین پودر فیکس برای پوست چرب و یا محصولاتِ آرایشی و پوستی مناسب با نوع پوستتون رو بشناسید و خریداری کنید کافیه وارد سایت مای سفورا بشین

مطلب پیشنهادی

درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

روزبه‌روز شاهد افزایش تعداد افرادی هستیم که در حوزه ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت شده‌اند …