بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 13 آذر 1363 بازیگر سینما و تلویزیون ایران، دارای دو خواهر و یک برادر است. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۷ در تئاتر کودک و نوجوان در فرهنگ زارا فعالیت خود را آغاز کرد، لیلا بلوکات در سال ۱۳۷۸ با حضور در سریال «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم به طور قانونی وارد حرفه بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از حضور پروز در سریال یوسف پیامبر و ایفای نقش همسر آخناتن بیشتر و بیشتر به شهرت رسید.

1 198 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا پلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویت من در آموزش حضور در آکادمی صدا و سیما بود که متاسفانه پر شده بود. در نهایت به من پیشنهاد شد که در آکادمی کار و دانمارک ادامه تحصیل دهم. در این آموزشگاه فقط جای رشته قالی بافی خالی بود و برای ورود به رشته هنر باید ثبت نام می کردم. بالاخره به دانشگاه رفتم و نزد میکائیل شهرشتانی، امین تارخ و استاد ساریجیان دوره بازیگری را گذراندم. در سال ۱۳۷۷ در فرهنگسراها حضور داشتم و برای اولین بار در سریال سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی داریوش موفق

2 174 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا پلوکات در مصاحبه ای گفت: من خانواده ام را دوست دارم و خانواده ام را خیلی دوست دارمرابطه من با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و صمیمی است. یکی از خواهرانم نوشا نام دارد متاهل و متخصص الکترونیک و برق است و خواهرزاده عزیزم رادمان دختر نوشا است. اسم خواهر کوچکترم میترا است که در رشته مدیریت گردشگری و گردشگری در ایران تحصیل می کند و من یک برادر دارم که در رشته طراحی صنعتی تحصیل می کند.

3 169 بیوگرافی لیلا بلوکات

در خانواده ام تنها هنرمندم. با اینکه خواهرم میترا در 6-7 سالگی نقش دخترم افسانا بایگان را در سریال سیروس مقدم بازی می کرد، اما اصلا علاقه ای به ادامه این کار نداشت. لیلا پلوکات، بنیانگذار موسسه خیریه مهر لیلا می گوید: «از کودکی همیشه علاقه داشتم به دیگران کمک کنم. داشتن چنین خیراتی و الحمدلله پس از کسب مهارت های بازیگری و با تلاش و کمک خانواده و دوستانم این آرزو برآورده شد. با هشت کودک معلول شروع شد. من اکنون نزدیک به هزار فرزند دارم که می توانند رویاهای خود را محقق کنند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی رویا حسینی

4 37 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات علاقه زیادی به ورزش دارد. گفت: از بچگی عاشق والیبال هستم.چند سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان بانوان فعالیت می کند و من ابتدا با این تیم کار و بازی کردم.در ابتدا از تیم والیبال هنرمندان شروع کردم اما در سه چهار تیم دیگر هم بازی می کنم. لیلا پلوکات به غیر از والیبال در اسب سواری نیز فعالیت دارد.