شال و روسری در فصل تابستان

efkvgh538othb458y458y 300x300 شال و روسری در فصل تابستان

در ایران استفاده از شال و روسری از جمله مصارف پوشاکی است که  بسیار رواج دارد و از جمله اکسسوری هایی است که بسیار متنوع است و در انواع و اقسام رنگ ها، طرح ها و اندازه به فروش می رسد.

شال ها و روسری در زیبایی نقش مهمی دارد و تنوع زیاد در آن انتخاب را برای انواع سلیقه ها و ست کردن راحت و آسان کرده است.

شال ها و روسری در انواع جنس تولید می شوند. جنس و رنگ شال و روسری را باید با توجه به فصل، مکان و مناسبتی که می خواهیم از آن استفاده کنیم، انتخاب و خریداری کنیم.

برای مثال نمی شود، از شال یا روسری بافت در فصل تابستان استفاده کرد. یا نمی شود از شال پولک دار و حریر که مجلسی است در هر مکانی استفاده کرد‌.

نکته قابل توجه در خرید شال و روسری این است که باید رنگ و مدل آن را با توجه به رنگ پوست و حالت صورتمان انتخاب کنیم.

برای مثال افرادی که رنگ پوست صورتشان بسیار روشن است، نباید از رنگ های روشن و نود استفاده کنند. چون ظاهری بی روح به آن ها می دهد.

برای این که متوجه شویم، چه رنگ و مدلی مناسب ماست، می توانیم در سایت های مختلف انواع مقاله ها را در این زمینه مطالعه کنیم.  هنگام خرید لزوما باید آن شال یا روسری را امتحان کنیم تا هم از این مطمئن شویم که به صورت ما می نشیند و جلوه و ترکیب قشنگی دارد و هم ایستایی آن را بسنجیم.

طرح های مختلف شال و روسری تابستانه

wlvmonj46ij4iyj4iyj4jy 254x300 شال و روسری در فصل تابستان

همانطور که گفته شد، هر فصلی شال و روسری مخصوص خود را دارد. حال می خواهیم به شال و روسری تابستانه بپردازیم.

بیشتر بخوانید:  در هنگام خرید میز ناهار خوری به نکاتی باید توجه کنیم ؟

خرید شال و روسری در فصل تابستان معمولا راحت تر است و بخاطر تنوع رنگ و طرحی که در این فصل وجود دارد؛ دست ما برای خرید باز تر است.

برای انتخاب شال و روسری تابستانه ابتدا باید به کیفیت آن توجه داشته باشیم و نکته بعدی این است که مورد انتخابی ما باید مناسب برای ست کردن با لباس یا لباس های مورد نظر باشد و در کل ترکیب زیبایی داشته باشد.

این به این معنا نیست که رنگ آن دقیقا رنگ لباسمان باشد؛ گاهی رنگ و طرح متضاد ترکیب جذاب تری دارد. ما در خرید شال و روسری تابستانه می توانیم طرح های ایرانی را انتخاب کنیم که نشان دهنده هویت ماست و در انواع طرح های سنتی وجود دارد.

بهترین مدل برای خرید شال و روسری مدل نخی آن است که این مدل در این فصل طرفدار های بسیاری دارد. زیرا هم زیبایی زیادی دارد و هم از نظر ایستایی، بسیار خوش ایست است و از روی سر به راحتی، سُر نمی خورد.

یکی از طرح هایی که اکثر خانم ها از آن استفاده می کنند، طرح خال خالی است که در عین سادگی جذابیت زیادی دارد و با اکثر مدل ها هم به راحتی ست می شود.

این دسته از شال ها پر متقاضی بوده و فروش زیادی دارند و اگر فروشندگان ازین مدل شال و روسری داشته باشند، به سود آن ها خواهد بود.

به دلیل گرمای زیادی که این فصل دارد، باید شال و روسری ها را در رنگ هایی تهیه کنند که نور خورشید را منعکس کند و از رنگ های شاد و جذاب تابستانی استفاده شود. در غیر این صورت با جذب نور استفاده از آن بسیار آزار دهنده می شود.

بیشتر بخوانید:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

خرید شال و ورسری از برند های مطرح جهانی

در خرید شال و روسری نیز شما می توانید، از زیباترین طرح های موجود در دنیا خریداری کنید. برند های مختلفی که در سر تا سر دنیا موجود هستند، نمونه هایی بسیار شکیل و زیبا را در اختیار مشتریان قرار داده اند که همگی مورد پسند مردم بوده اند.

مردم ایران از مهم ترین مصرف کنندگان این اقلام هستند و این به سبب مذهب و آیین کشور ما می باشد.

به علاوه خرید شال و روسری از برخی برند ها که در تولید پوشاک در تمام جهان فعال هستند و پیشگامان این عرصه به شمار می روند، این مزیت را برای ما به همراه دارد که بتوانیم، جنس ها و الیاف پارچه ای درجه یکی از آن ها را به دست آوریم.

یکی از این برند های معتبر در سطح جهانی، شال و روسری های گوچی هستند که بسیار زیبا و دلپسند می باشند و مشتریان بسیاری را نیز به خود اختصاص داده است.

این برند در تولید و ارائه بسیاری از پوشاک به ویژه اقلام چرمی، در بازار های خرید و فروش، همیشه حرف اول را زده است!

نام این برند در برخی از طراحی های شال هایی که عرضه کرده اند، به چشم می خورد و یکی از مدل های پرطرفدار شال می باشند.

بانوان بسیاری در عرصه شال و روسری به فعالیت می پردازند. روسری های تولید شده در این کمپانی ها از بهترین الیاف پارچه بوده و با بار ها و بار ها شست و شو ذره ای از کیفیت آن ها کاسته نمی شود!

راهنمای خرید شال و و روسری تابستانی

بیشتر بخوانید:  چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

erfkvetgop4j5yohj4lhj6ohj 300x300 شال و روسری در فصل تابستان

در این قسمت به راهنمای خرید شال و روسری تابستانی، می پردازیم و مطالبی را در این خصوص ارائه می دهیم.

در حین خرید این اقلام باید به دو فاکتور مهم توجه داشته باشید؛ اولا، اگر قصد استفاده از آن ها را در زمان های طولانی دارید و مدت زمان طولانی ای در خارج از منزل به سر می برید، بهتر است که آن ها را از الیافی بسیار خنک انتخاب کنید.

این پوشاک لازمه اصلی این فصول از سال هستند. دوما، در تهیه آن ها به جنس پارچه آن توجه کنید و حتما از اقلام مرغوبی خریداری کنید.

به سبب تعریق فراوان بدن در این فصل سال، شال و روسری ها باید مرتبا شست و شو شوند. به همین سبب باید به سادگی قابل شست و شو بوده و نظافت آن دشوار نباشد.

بسیاری این نوع شال های زیبا را هم برای فصل تابستان و هم برای اواخر بهار به کار می برند. چرا که آب و هوای انتهایی فصل بهار، بیش تر شبیه به همان تابستان است.

بسیاری از مردم امروزه از اهمیت استفاده هر شالی در فصل مخصوص به خودش آگاه شده اند.

در کشور ما هر خطه ای، دارای پوشاک مخصوص به خود است. در نواحی گرمی از کشور، انواع شال و روسری تابستانی را به صورت سنتی می دوزند و به تزیین آن ها با منجوق و آیینه کاری و سنگ دوزی می پردازند.

به این شال ها، شال های زیبا و سنتی بلوچی می گویند، که بسیار هم شهرت دارند و در خارج از کشور نیز به خرید آن می پردازند.

نمونه ای دیگر از شال های سنتی ایرانی، انواع شال ترکمن هستند.

مطلب پیشنهادی

درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

روزبه‌روز شاهد افزایش تعداد افرادی هستیم که در حوزه ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت شده‌اند …