سرمایه گذاری والدین برای فرزندان

متأسفانه مشکلات اقتصادی جامعه بسیار زیاد شده است و نرخ تورم به درجۀ بالایی از خود رسیده است که باعث ایجاد یک سری مشکلات جدی در جامعه کرده است. در این میان اکثر  پدر و مادرها در فکر آیندۀ کودکان خود هستند که از چه راهی برای کودکان شان پس اندازی را داشته باشند و یا یک سرمایه گذاری بر روی آینده  زندگی آن ها انجام دهند . در گذشته در دوران کودکی ما پس انداز معمولاً با قلک صورت می گرفت و این یک آموزش بسیار با ارزش برای آن زمان بوده است. ولی متأسفانه هدف گذاری بر روی پول خود را به ما آموزش نداده اند.

sfersdvkjwevtch3iotunj4orthn2984t7un92ory24ihfxi 300x120 سرمایه گذاری والدین برای فرزندان

امروزه نگرانی والدین دوراندیش آن ها را به فکر پس انداز بر روی کودکان خود انداخته است. ولی در میانه راه فراموش می کنند که لازم است این سرمایه گذاری و پس انداز ادامه پیدا کند تا به نتیجۀ مطلوب و دلخواه برسد.

دارایی های با ارزش هر پدر و مادری فرزندان شان می باشد و تمام تلاش والدین در جهت رفاه آن ها می باشد. معمولاً والدین برای کودکان خود سرمایه گذاری های بورسی و حساب بانکی و غیره انجام می دهند. ولی بهترین روش ،آموزش به فرزندان خود می باشد تا سرمایه گذاری درستی انجام دهند تا از آن سود بالایی را ببرند.

بیشتر بخوانید:  راهنمای انتخاب عطر براساس فصل‌ه

لازمۀ رسیدن به سرمایه بالا تلاش و کوشش و پشتکار است .حتی افرادی که ثروتمند هستند باز هم چنان تا پایان عمرشان مشغول به کار هستند و از کار کردن لذت می برند و از دلایل موفقیت این افراد عشق و علاقه شان به کار است و هر روز بر سارمایه شان افزوده می شود.

نقش پدر و مادر در پرورش فرزندان شان

لازم است والدین فرزندان خود را برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود آماده کنند تا بتوانند قوی به رویاهای مالی و اقتصادی خود برسند. هر پدر و مادری لازم است استعدادهای کودک خود را کشف کند وقتی استعداد کودکان کشف شود آن را پرورش دهند، تا با پشتکار و تلاش و ابتکار بتوانند به خواسته های خود برسند و یک فرد مؤثری در جامعه واقع شوند.

بیشتر بخوانید:  ماجراهای عجیب و غریب فست فودها در دنیا

بهترین راه برای سرمایه گذاری

متأسفانه به دلیل تورم ،پس انداز پول در بانک و یا قلک سودی را برای فرزندان تان ندارد. ولی یک سری اقدامات در طولانی مدت باعث بیشتر شدن پول شما می شود . با ماه همراه باشید تا چند مورد از مهمم ترین سرمایه گذاری های مفید را برایتان بازگو کنیم :

  • خرید طلا و سکه
  • صندوق های خانوادگی

در این سرمایه گذاری دیگر نیاز به کارهای اداری و سفته و غیره نیست .

  • انجام پس انداز بلند مدت

زیرا فرزندتان به یک رشد ذهنی می رسند و پس انداز بلند مدت یکی از مهم ترین روش های پس انداز مالی می باشد.

  • حواستان باشد به فرزندان خود آموزش دهید و برای خرید یک وسیلۀ گران بها باید مقداری از هزینه های اضافی را کم کنید و آن ار پس انداز نماید.
  • بهترین و با ارزش ترین روش پس انداز انجام بیمه عمر می باشد. بیمه عمر آینده مالی را ضمانت می کند.
بیشتر بخوانید:  گنج ۱.۵میلیون دلاری در استفراغ نهنگ!

در بیمه عمر علاوه بر پس انداز مالی حتی می تواند از بعضی پوشش های درمانی هم استفاده کنید و یا وام بگیرید که بسیار به نفع بیمه گذار می باشد و بعد از چند سال سرمایه مالی شما چندین برابر شده است. ضمن اینکه در طول مدت بیمه شما از پوشش های بیمه ای هم برخوردار هستید که در صورتی که روزگار روی ناخوشایند خود را به شما نشان داد باز هم در وضعیت مالی یا برنامه ریزی و سرمایه گذاری اقتصادی که برای آینده خود انجام داده ای خللی وارد نشود. به همین دلیل است که اقبال به بیمه های زندگی در ایران روز به روز در حال افزایش است، مخصوصاً برای کودکانی که تازه متولد می شوند این مسئله بیشتر خودش را نشان می دهد.

 

مطلب پیشنهادی

درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

روزبه‌روز شاهد افزایش تعداد افرادی هستیم که در حوزه ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت شده‌اند …