راهنمای پوشیدن انواع شلوار

[ad_1]

 

guide3 wearing kinds pants1 راهنمای پوشیدن انواع شلوار

شلوارهای پاچه گشاد از زانو به پایین گشاد می شوند و آشکار آن شبیه به قیف میباشد

چه کسانی شلوار پاچه گشاد بپوشند؟

 شلوارهای پاچه گشاد از زانو به پایین گشاد می شوند و آشکار آن شبیه به قیف میباشد. این شلوار از کمر تا زانو باریک میباشد. این نوع شلوار را باید کمی پایین تر از موقعیت طبیعی کمر نگه دارید و نباید چندان باریک و چسبان باشد. این مدل شلوار تقریبا برای همه مناسب میباشد اما افراد لاغر و بلندقد بهتر میباشد به دنبال شلوارهای فاق بلند باشند. کسانی هم که پایین تنه درشت تری دارند بهتر میباشد به دنبال شلواری باشند که کاملا قالب پاهايشان باشد.

 هنگام خرید توجه کنید شلوارهای پاچه گشاد باید از زانو به بالا کاملا اندازه و مناسب باشد و از زانو به پایین گشادتر شود. قد آن نیز باید کاملا با زمین مماس باشد و کاملا روی پاهای شما را بپوشاند یا روی کفش بیاید، قد شلوار نباید به گونه ای باشد که جلوی شلوار تا بخورد و صاف نباشد.

با شلوار پاچه گشاد چى بپوشيم

اگر با این شلوار یک بلوز ابریشمی با آستین پرنسسی (کمی پف دار) یا یک بلوز آستین کوتاه يا دكلته بپوشید واقعا برازنده می شوید البته یک کمربند زیبا نیز می تواند بر زیبایی شما بیفزاید. برای کفش نیز بهتر میباشد که یک کفش پاشنه بلند اسپرت (مثلا پاشنه یکسره) را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  مدل های سرویس رختخواب نوزاد

چه کسانی شلوار راسته بپوشند؟

 شلوار راسته تقریبا برای هرکسی با هر اندام و سنی مناسب میباشد. شلوار راسته محیطش از بالا تا پایین یک اندازه میباشد یعنی از زانو به پایین اندازه آن تفاوتی نمی کند و پاچه شلوار گشاد نمی شود. این شلوار روی موقعیت طبیعی کمر نگه داشته می شود و از بالا تا پایین خیلی گشاد نیست.

 این یک نوع شلوار کلاسیک میباشد اما پوشیدن آن در هر زمانه مناسب میباشد. این شلوار به خصوص به کسانی که پایین تنه درشتی دارند پیشنهاد می شود. هنگام خرید توجه كنيد که شلوار از زانو به بالا کاملا اندازه و نه خیلی باریک باشد. اگر شلوار خیلی گشاد باشد کاملا درشت به نظر خواهید رسید.

شلوار راسته را با چى بپوشيد

این شلوار را با چی بپوشید این شلوار را می توانید با یک بلوز کاملا اندازه و قالب بدن بپوشید یعنی بلوز شما نباید به هیچ وجه گشاد یا بلند باشد. بهتر میباشد کفشی کلاسیک و بدون پاشنه با آن بپوشید.

guide3 wearing kinds pants2 راهنمای پوشیدن انواع شلوار

با شلوار راسته بهتر میباشد کفشی کلاسیک و بدون پاشنه بپوشید

چه كسانى شلوار پاچه باریک بپوشند

 این نوع شلوار از بالا تا پایین راسته میباشد اما برای پوشیدن آن بهتر میباشد قطعا اندامی متناسب داشته باشید البته قصد ما این نیست که قطعا باید خیلی لاغر باشید. کسانی که کمی افزایش وزن دارند نیز می توانند از این مدل استفاده کنند به شرط اینکه پاچه شلوار کمی گشادتر باشد.

بیشتر بخوانید:  بهترین رنگ کفش برای شلوار خاکستری

 هنگام خرید توجه کنید این مدل شلوار باید کاملا اندازه و قالب پاها باشد در واقع مثل یک پوست محافظ البته آسودگی آن نیز باید لحاظ شود. به دنبال جنس هایی نرم باشید که کاملا کش می آیند البته باید توجه کنید وقتی پارچه را می کشید و سپس رها می کنید نباید روی پارچه تاثیر انگشت تان باقی بماند.

شلوار پاچه باریک را با چی بپوشید

بهتر میباشد این مدل شلوار را با یک تونیک بلند، تی شرت یا بلوزی که بلندی آن تا زیر کمر باشد بپوشید. همچنین اگر از این مدل شلوار استفاده می کنید از بابت کفش خیال تان آسوده باشد چون هر کفشی به آن می آید هم پاشنه بلند، هم تخت، هم چکمه و هم پاشنه يک سره.

guide3 wearing kinds pants3 راهنمای پوشیدن انواع شلوار

هر کفشی به شلوار پاچه باریک می آید

چه کسانی شلوار بوت کات بپوشند

 برای به روز بودن به جای اینکه بگوییم چه کسانی این مدل را بپوشند بهتر میباشد بگوییم چه کسانی شلوارهای بوت کات نپوشند؟ جواب این میباشد که همه می توانند این مدل را بپوشند هم چاق ها و هم لاغرها و برای هرکدام نیز زیبایی خاص خودش دارد.

بیشتر بخوانید:  شیک ترین ست های حلقه نامزدی

 این نوع شلوار در اقبال بالای زانو راسته میباشد و از زانو به پایین کمی گشادتر می شود اما پاچه های آن از شلوار پاچه گشاد باریک تر میباشد. هنگام خرید توجه کنید این مدل نسبت به مدل های دیگر بیشترین طرفدار را دارد به خصوص کسانی که خیلی به زیبایی اهمیت می دهند.

برای مطمئن شدن از برش درست شلوار تمرکزفکر کنید که در اقبال زانوها شلوار مخروطی شود و از زانو به پایین کم کم گشاد می شود تا به زمین برسد. بنابراین به آسودگی کفش یا چکمه شما زیر آن قرار می گیرد.

شلوار بوت كات را با چی بپوشید

یک بلوز چین دار یا مدل دار ولی کوتاه می تواند ست مناسبی برای این شلوار باشد. یک کمربند باریک هم می تواند زیبایی شلوار شما را بیشتر کند. کفش های فانتزی نیز با این مدل شلوار زیاد هماهنگ می شوند.

guide3 wearing kinds pants4 راهنمای پوشیدن انواع شلوار

یک بلوز چین دار یا مدل دار ولی کوتاه ست مناسبی برای شلوار بوت کات میباشد

نكات پوشيدن شلوار جین لوله تفنگی یا راسته

 این شلوار را با کفش های پاشنه بلند، تخت، کالج، صندل تخت يا پاشنه دار و کفش های کتانی (ورزشی) قشنگ بپوشید. کلا خیلی شلوار به درد بخوری میباشد. با بیشتر کفش ها می توان پوشید به جز کفش های کتانی بزرگ ورزشی.

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

قوانینی که هنگام لباس پوشیدن باید رعایت کنید

[ad_1]   لباس بخش مهمی از تصویر ما می باشد 14 قواعد لباس، که همه …